Saara Aallon 3. kipale
Sartsa
2018-02-22 14:56:45 UTC

Queens. Tää on näistä kolmesta mun suosikki.
Turo Juurakko
2018-02-22 15:31:40 UTC
Post by Sartsa
http://youtu.be/3HmPFIfLTFA
Queens. Tää on näistä kolmesta mun suosikki.
Olin tulossa juuri postaamaan saman. Tää on niukasti paras kolmesta,
joskin en osaa päättää kumpi kannattais lähettää, Monsters vai tämä.
Uskon, että Monsters menestyis paremmin viisuissa ja luultavasti voittaa
UMK:n. Queens on ehkä vähän liian töksähtelevä ja monimutkainen
keskivertokuulijalle...
mukavan tiukkaa
Turo Juurakko
2018-02-22 16:51:46 UTC
Post by Turo Juurakko
Post by Sartsa
http://youtu.be/3HmPFIfLTFA
[...]
Niin joo, voittaja valitaan lauantaina 3.3. Yle 1:llä...

Queens senkun vain paranee useammalla kuuntelulla. Kyllä tää on aika
selkeästi munkin suosikkini. Mutta ainoa jonka valinnasta edustajaksi
menisin ihan myrtsiksi on Domino.
mukavan tiukkaa
Olli Laine
2018-03-06 16:45:34 UTC
Post by Sartsa
http://youtu.be/3HmPFIfLTFA
Queens. Tää on näistä kolmesta mun suosikki.
Niin munkin
Turo Juurakko
2018-03-06 17:06:57 UTC
Post by Olli Laine
Post by Sartsa
http://youtu.be/3HmPFIfLTFA
Queens. Tää on näistä kolmesta mun suosikki.
Niin munkin
Mä ennustin ihan oikein näiden biisien järjestyksen lopputuloksissa:

1) Monsters
2) Domino
3) Queens

Oli sattumoisin(?) sama kuin julkaisujärjestys. Domino oli lähempänä
voittoa kuin arvelin. Oliskohan johtunut siitä, että sillä oli noista
kolmesta onnistunein lavashow. Biisinähän se oli mitättömin.
--
mukavan tiukkaa