vrtx
2004-02-11 08:49:06 UTC
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?