Discussion:
Lepakko
(too old to reply)
vrtx
2004-02-11 08:49:06 UTC
Permalink
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?
JiiHoo
2004-02-11 09:10:35 UTC
Permalink
vrtx kirjoitti...
Post by vrtx
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?
Sun kaveris sais hävetä silmät päästään ettei tiedä mokomaa hevin
peruslegendaa, Ozzyhan sen teki.
--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
Raine M. Ekman
2004-02-11 10:10:30 UTC
Permalink
JiiHoo <***@mbnet.fi> wrote:
: vrtx kirjoitti...
:> Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
:> alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
:> jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
:> Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
:> on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
:> oikeassa, vai molemmat?

: Sun kaveris sais hävetä silmät päästään ettei tiedä mokomaa hevin
: peruslegendaa, Ozzyhan sen teki.

Täältä löytyy selostusta Alicen vastaavantyylisestä tapauksesta
(etsikää sivulta sanaa "chicken" :-)
http://www.thealmightyguru.com/Music/AliceCooper/index.html
--
raine m. ***@iki.fi.......http://www.iki.fi/%7Eraine/
"Kukaan hänet tunteva ei olisi voinut uskoa hänen syyllisyyttään,
sillä hänet tunnettiin mukavana kaverina, joka tosin kuunteli
rankkaa heavy-musiikkia." - Iltalehti, 9.1.2002
Jarmo Puolakanaho
2004-02-11 09:04:55 UTC
Permalink
Post by vrtx
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
<URL:http://www.rockonthenet.com/artists-o/ozzyosbourne.htm> :

"[Vapaasti suomennettuna] 1982: Ozzy herätti kohua puremalla pään pois
lepakolta, joka oli heitetty katsomosta Iowan-keikan aikana. Ozzy joutui
hakemaan vesikauhupiikin tämän takia."
--
The user has caused illegal error message and thus must be executed.
Lassi Väätämöinen
2004-02-11 09:58:44 UTC
Permalink
Post by Jarmo Puolakanaho
Post by vrtx
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
"[Vapaasti suomennettuna] 1982: Ozzy herätti kohua puremalla pään pois
lepakolta, joka oli heitetty katsomosta Iowan-keikan aikana. Ozzy joutui
hakemaan vesikauhupiikin tämän takia."
Eikös se Cooperin hemmokin purrut joltain kanalta pään poikki vai repikö
ne vaan sen palasiks?

-Lassi-
Esa Linna
2004-02-16 22:55:53 UTC
Permalink
Post by Lassi Väätämöinen
Eikös se Cooperin hemmokin purrut joltain kanalta pään poikki vai
repikö ne vaan sen palasiks?
Niinkuin tuossa threadin aiemmasta viestistä löytyvässä linkissä
kerrotaan, heitti Cooper lavalle heitetyn elävän kanan takaisin yleisöön
päin (joka ei sitten lentänytkään vapauteen) ja yleisö repi kanan
palasiksi. Pätkä näkyy mm. Prime Cuts-videolla. Siitäkin on jo about 35
vuotta aikaa!

Ipe
2004-02-11 05:08:25 UTC
Permalink
Post by vrtx
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?
Kyllä se oli Ozzy.
Evil Dildo
2004-02-11 15:06:13 UTC
Permalink
Post by vrtx
Mun tietääkseni Ozzy Osbourne joskus 80-luvun
alussa 'söi' (puraisi?) jotain lavalla heitettyä lepakkoa
jota omien sanojensa mukaan luuli leluksi.
Mutta kaveri väittää että se on alice cooper joka
on tunnettu tuollaisesta tempauksesta.. kumpi on
oikeassa, vai molemmat?
Tässä on tullut sekaannus. Muistaakseni kummassakin tapauksessa yleisö
heitti elukan lavalle. Alicella oli kyseessä kana, joka sitten
heitettiin takaisin yleisöön. Yleisö palautti kanan lavalle, tosin
monessa osassa.
Loading...